czwartek, 13 sierpnia 2020

12 środa

Wszyscy na fb bombardują mnie informacjami gdzie to oni nie spędzają urlopów. Trudno się na to patrzy ,bo pogoda dopisuje i też chciałabym zobaczyć piekne miejsca. I chciałabym by ktoś chciał mi je pokazać i chciałby ze mną tam być. Chciałabym zobaczyć piękno Tatr,szlaków górskich,nie tych gdzie trzeba się wspinać . Tylko takich zwykłych,są takie gdzie da się trochę popchać wózek. 
Pojechałabym  nad morze, lub nad jezioro...po prostu gdzieś. itp.
Tym czasem wyszłam na spacer ,ciepło ,upadnie. Jak zwykle ruszyłam  w swoją stronę. Wyciszyłam się słońcem i przyrodą. Patrząc sobie na piękne domki jednorodzinne myślałam jak miło by było mieszkać w jednym z nich. Albo jak fajnie byłoby gdyby brat mieszkał bliżej. Mogłabym się przywitać i dalej ruszyć w swoją stronę. Mogłabym bratanicę zabrać na lody czy spacer.
Nutki na pięciolini

Oderwało się kawałek "śpiącego policjanta" i zastanawiałam się 
czy zmieszczę się wózkiem  między nim a krawężnikiem,
by sobie obok przejechać
 Jednak nie doceniłam  jak zgrabny i wąski jest
mój wózeczek i ,że  się tam bez problemu mieści. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz