niedziela, 17 lutego 2013

To ten czas

Zaczęłam działać . Sama myśl o zakończeniu mojego PRZEDSIĘBZIECIA bardzo mnie kęci! Stworzyłam już 2 szkice.Dziś może jeszcze jeden sie uda zrobbić. Cieszę się na to dzialanie ,bo zawsze tego chciałam , zrobić coś dla innych . Mnie spotyka tyle dobrego , teraz trzeba sie za to dobro odwdzieczyć losowi .
Wiem, że jestem teraz gotowa na to, że teraz mi sie uda .
Jednak jeszcze muszę ściagnąć nieco wodze swojemu entuzjazmowi, ponieważ we wtorek jade do szpitala na badania. 
To nie sowa wprawdzie ,ale też ptak :-D
          

2 komentarze:

  1. Jak coś dobrze idzie to człowiek zawsze się cieszy.
    Rób szkice.
    No proszę jaka zdolna jesteś :-)
    Ja to w ogóle nie umiem rysować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby każdy rysować potrafił byłoby nudno.Każdy umie coś innego,jeden pisać ,drugi zjednywać sobie ludzi,inny jeszcze pomagać innym,śpiewać.Są tak liczne talenty ,że nie sposób je wszystkie wymienić.

    OdpowiedzUsuń