środa, 10 października 2012

Już wiem

Już wiem, co to była za niespodzianka . Znajomy założył u nas w mieście stowarzyszenie dla osób niepełnosprawnych. 
I  przyjaciółka  zabrała mnie  na to właśnie pierwsze zebranie .No i jeszcze poszłam wraz z M. i B.One też były niespodzianką dla mnie.Miło je było spotkać. A później wszystkie 3 poszłyśmy do  G. na pizze do jej pięknego mieszkanka.
Dla mnie ten dzień może nie był najlepszy ,bo mi smutno .  Czuje w sobie pustkę i nie chce mi się rozmawiać
,mówienie sprawia mi trudność w jakimś psychicznym sensie.  Gadam dużo jedynie sama do siebie ,w głowie mi huczy od myśli i słów .Od tego wszystkiego co chciałabym powiedzieć a czego nigdy nie powiem.Po prostu nie potrafię. I tak bym nie została zrozumiana .
Aha,mam zaprojektować logo dla stowarzyszenia,jeden projekt już powstał. Drugi się tworzy.

2 komentarze:

  1. To pisz pamiętnik tylko dla siebie, jak się wygadasz tak i opiszesz , wszystko zaczyna się układać samo...
    Nie na blogu, bo będziesz siebie oszukiwać :-)
    Bardzo dobrze,że jesteś w takim stowarzyszeniu.
    Trzeba wchodzić w różne środowiska i być aktywnym.
    Pokażesz logo na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pokażę loga jak tylko coś zostanie zatwierdzone lub nie.:-]

      Usuń