środa, 3 października 2012

Jakie to miłe :)

Już mam 5 obserwatorów mojego bloga . Są osoby ,które uznają moje ,,wypociny'' za warte uwagi .Bardzo to miłe i budujące . Cieszę się,że przychodzicie i czytacie i że zostawiacie komentarze. Dzięki nim mogę z Wami rozmawiać i dzielić się kolejnymi przemyśleniami...
*************
Byłam dziś z przyjaciółka na spacerze, było  pięknie i ciepło ,słońce raziło w oczy.Dzień warty wykorzystania na spacer. Niedługo z braku odpowiednich warunków pogodowych prawie wo gule nie wyjdę z domu,postanowiłam więc poodwiedzać tym razem kilka sklepów. Kupiłam sobie w końcu elektryczna szczoteczkę do zębów, melona,którego jadłam z 6 lat temu albo i więcej ,kilka słodyczków na wagę  , cienie do oczu,których kolory tak mnie przyciągały,że nie umiałam sobie ich odpuścić i kolczyki .Na koniec spaceru poszłyśmy na lody [ja zjadłam śmietanę ze względu na moje gardło],z okazji pożegnania ...przedtem lata a teraz ,pożegnania pięknej pogody :-P  A może przywitania jesieni ? Tak czy siak lubię te nasze,żegnania i witania się z kolejnymi miesiącami.

2 komentarze:

  1. Ale ja mam szczęście do szóstki :-)))
    A ja nie lubię jesieni i zimy
    i też nie wychodzę do wiosny,
    a właściwie to jak najmniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ,na ten dzisiejszy wieczór,taka niespodzianka,taka miła.Dziękuje,że czytacie i obserwujecie.I cieszę się,ze poznaje coraz więcej osób z SMA i nie tylko z resztą.
      A czy mogę Cie zapytać czemu mało wychodzisz jesienią i zimą?

      Usuń