sobota, 20 października 2012

Duże zmiany

Postanowiłam zmienić ten blog ,
Długo nad tym myślałam i miałam ochotę zrobić to od jakiegoś czasu.
I ja postanowiłam się zmienić,przestać tak bardzo przejmować 
się wszystkim .Zaufam Bogu i jemu powierzam wszystko.
Postanowiłam pisać
o wydarzeniach faktycznych.
Choć czasem napiszę swoje opinie
na jakis temat,po obejrzeniu jakiegoś programu czy filmu.
Tak jak robiłam to dotychczas. 
Niektóre posty wykasowałam ,nie będę już się cofać w czasie i pielęgnować trudnych emocji.
Które były i minęły.I nie chcę do nich wracać.
Koniec z tym.

2 komentarze:

  1. Życzę, ale ... no dobra może Ci się uda.
    Jak dla mnie szkoda, bo właśnie w dotychczasowym Twoim pisaniu widziałam bardzo dużo siebie.Pozdrawiam Bg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal będzie dużo mnie,bo to mój blog,ja go piszę.Człowiek zmienia się w ciągu swojego życia .Ja zmieniam się etapami.To kolejny mój kolejny etap.Czas skończyć z rozgrzebywaniem emocji.Czas wziąć się w garść.Dzięki temu ,że zmienię tu trochę blog na tym więcej zyska .

      Usuń