czwartek, 15 stycznia 2015

Cześć Kochani

Dziś poprawił mi się mocno humor .A czemu? Potemu :-P Dostałam butki na urodziny. Mam słabość do buciorków,a jak mogę coś dla siebie dostać,co mi nóżka  wejdzie, to biorę.
Zakupione w BonPrix .
 Te mają 4 centymetrowy obcas !
To już moje drugie butki z obcasikiem :-D
W sobotę mam wyznaczony termin na komisje by dostać orzeczenie
o niepełnosprawności. A póżniej kartę parkingową. 
Tylko nie wiem czy tam dojadę,bo bardzo dokucza mi żołądek,leki nie pomagają.Zgaga ,ból i mdłości...
Jak leżę na lewym boku jest oki,ale gdy siedzę jest koszmarnie.
Oby do niedzieli przeszło,bo przyjaciel mnie gdzieś porywa .
A tak przy okazji pokażę Wam moje dwa prezenty urodzinowe.
 Taki oryginalny bukiecik
 Podoba się nie tylko mi, ale i moim opiekunką.
W tym roku dostałam dużo kosmetyków .
Ciekawych ,pachnących ,fajnych.
No i też trochę innych rzeczy .

I taką płytkę.To już druga tego zespołu u mnie.
Fantastycznie chłopaki grają ,zakochałam się .
Przerabiają muzykę filmową czy popową
na instrumentalną; na pianino i kontrabas.
Nie lubiłam kontrabasu,bo wydawał mi się smutny,
jednak od kiedy ich słucham definitywnie zmieniłam zdanie.
Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz