niedziela, 31 marca 2013

Niewiadoma

Nie tak niedawno czułam się osłabiona ,że pomyślałam sobie ,co by było gdybym już nigdy nie miała dość sił by wstać? Co bym zrobiła? I gdyby za powrót tej sprawności coś mogłabym oddać,to co to by było?...Oddałabym wiele .
Po powrocie ze szpitala było już kilka dni kiedy nie musiałam siedzieć na siłę i kiedy cieszyłam się ,że zacznę tworzyć,wracały siły i były plany... Zrobiłam spore zakupy w sklepie malarskim.Samych artykułów nie jest za dużo ,ale to wszystko kosztuje.
I pytam po co to wszystko??  Czy ja kiedykolwiek jeszcze coś stworzę?...
Od 7 dni leżę...czekam...czekam na normalność jak na zbawwienie,na normalny dzień bez zawrotów głowy... Nie mogę wstać,bo gdy to robię miesza mi się ziemia z niebem.I wszystko traci sens...
I marzenia,takie zwykłe malutkie prysły jak bańka mydlana ...Boję się,że już nigdy nie wyruszę z przyjaciółmi w nasze małe podróże,nie poczuję wiatru we włosach i słońca na policzku... Tak się boję.


9 komentarzy:

  1. Może to jest związane z wiosennym osłabieniem,
    bo zima trawa i trwa...
    Jak poczujesz słońce to człowiek nabiera chęci i sił...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Twój strach ale staraj się myśleć pozytywnie.Nie trać nadziei i wiary,bo to one pomagają realizować marzenia. Jestem pewna, że za niedługo wszystko wróci do normalności i będziesz mogła spędzać czas ze swoimi znajomymi. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nie myśleć,choć to trudne...

      Usuń
    2. Nie martw sie...ten stan minie...i bedziesz sie znowu cieszyc ..życiem i ludzmi w nim..

      Usuń
  3. nie martw sie..oslabienie wiosenne kazdego dotyka...Ja jestem chora na dystrofie, tez nie mam sily. Ale moze ruszymy do przodu? Moze da sie swiat oszukac? Mnie najbardziej doskwiera zamknięcie w 4 scianach. Jak sie wyroję na wiosne to nic mnie nie zatrzyma. Po pierwsze - do teatru! to mi dobrze robi...pozdrawiam Miranda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie byłam w teatrze... w takim prawdziwym...Oby nic nie było wstanie Cię zatrzymać.

      Usuń
  4. Ja bywam...nie powiem...zobacze co sie da zrobic...A sądzisz ze Ty rzeczywiscie nie moglabys? za trudno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli wyzdrowieję,tz przestanę mieć silne zawroty głowy to ...to wrócę do życia. I będę mogła wiele.

      Usuń