czwartek, 31 stycznia 2013

...

Who am I ?
I don't know... I'm nobody.

7 komentarzy:

  1. I'm feel lost sometime and I don't know nothing,I feel empty. It's hard explain.

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm small beetle in BIG world.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucy, don't bore, please...
    You are 32, not 78 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem tak się czuję, jestem totalnie zagubiona.

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja też, każdy tak czasem ma, ale "Jestem małym żuczkiem w wielkim świecie"...?
    Po pierwsze dużym żuczkiem w małym świecie, jeśli już, a po drugie... takie mega górnolotne słowa nie pasują do Ciebie...
    Don't give up! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie świat nie jest mały.Może dla tego ,że niewiele go widziałam.Ale i też dla tego ... z resztą nie ważne. I tak nie bardzo umiem napisać co czuje.

    OdpowiedzUsuń