wtorek, 25 września 2012

Kilka spraw

Dziś znów dowiedziałam się jak bardzo stereotypy są zakorzenione w ludzkich umysłach. Dziś dowiedziałam się,że ktoś widział mnie z moim kolegą na spacerze i zapytał się mojej przyjaciółki ,czy do mnie chodzi jakiś wolontariusz.To przykre,że temu komuś do głowy nie przyszło nawet,że ktoś może  chcieć się  ze mną po prostu przyjaźnić .
Przykro mi trochę,bo wolontariusz ,to ma taki nieco inny wydźwięk.... 
Albo kiedyś taki tekst ,,Widziałam Twojego kolegę ,ale Ciebie z nim nie było ''A że tenże kolega był ze mną to nikt nawet tego nie zauważył. Nie powiedział ,,Widziałam Twojego kolegę z jakaś dziewczyną [lub Twoją
koleżanką], ale Ciebie z nimi nie było'' . Ja jestem niezauważalna lub mało istotna ,a może to chodzi ,że zdrowy facet to może tylko przypadkiem z kimś takim jak ja rozmawiać ?. Może się tylko mną opiekować? I że ktoś taki jak ja nie ma mu nic do zaoferowania?...
**************
Zgłosiłam się do tej ,,Wentylacji Domowej '' ,oni typowo zajmują się osobami chorymi na zanik mięśni.Jest też ,,Sue Ryder'' ,który jak się okazało zajmuje się też opieka domowa nad zanikowcami. Wielkiej różnicy nie ma ,tylko wiem,że większość ludzi zna i poleca Sue Ryder .Ja do dziś byłam przekonana,że oni po prostu mają hospicja i nic po za tym.Od roku pracuje tam mój kolega ,wprawdzie w administracji ,ale miałabym ,,wtykę ''[żart]. Teraz dużo o tym myślę i nie wiem czy dobrze wybrałam,aż czuje ten niepokój w brzuchu.
***************
Dziś lekarz z tej wentylacji miał przyjechać, ale odwołał wizytę i umówił się na środę. Mama panikuje,czy będzie umiała obsłużyć tą machinę, która mi zostawi na noc.Mam nadzieję,że to nie jest skomplikowane ,bo i ja spanikuję.

2 komentarze:

  1. ...że może się z Tobą przyjaźnić to jeszcze tam może kilku normalnych ludzi by się znalazło, którzy by tak pomyśleli, ale że "nie daj Boże" to Twój ewentualny chłopak to już nikomu do głowy nie wpadnie. No ale ok, nie będę zbyt wymagająca - to dla ludzi za duży wysiłek umysłowy.

    Respi my sami nie obsługujemy, ale to wyższa szkoła jazdy i niebezpieczeństwo, bo w końcu mam go podłączonego do tchawicy...
    Ale z takim nieinwazyjnym nie powinno być najmniejszego kłopotu, szczególnie, że lekarz wszystko wytłumaczy.
    Don't worry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym by ktoś pomyślał,że to mój facet,to nawet nie piszę,bo gdyby tak się zdarzyło ,to chyba by mi szczeka opadła ze zdumienia.

      Usuń