wtorek, 14 sierpnia 2012

Zjazd

Przy promenadzie  w Mielnie jest jeden zjazd na plażę
z matą dla osób niepełnosprawnych.
Do zjazdu nie ma się co przyczepić.Jest super.
Mata sięga do tej czerwonej kreski .Szkoda ,że nie z dwa,
trzy metry dalej.
 
Gorzej jest z wjechaniem na matę. Krawędź zjazdu jest wyżej od plaży,
a sama mata odsuwa się z kolejnym dniem coraz dalej .
I człowiek grzęźnie w piachu.
Mata tez nie leży prościutko,tylko jakies dzieciaki ,chyba dla swej uciechy
podbierają z pod niej piach i miejscami są rowy ,co jeszcze bardziej utrudnia przejazd.


2 komentarze:

  1. Kliknąłem najpierw na blog Asi... stamtąd mnie przeniosło na Twój... a stamtąd... do czasu kiedy napisało mi się (kiedyś) kilka wierszy.

    W twoich wersach odnalazłem echa tamtej poezji.
    Sprzed lat, ale nadal żywej.
    Dziękuję ci.

    Choć na razie nie mogłem zatrzymać się na blogu dłużej.
    Chociaż mnie nie znasz.
    Chociaż piszę z daleeka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie nieznajomo .Pozdrawiam Cię ciepło i dziękuję za te piękne słowa.

    OdpowiedzUsuń