środa, 22 sierpnia 2012

Wspomienie Mielna

 Wiele osób zastanawia się gdzie pojechać na wypoczynek.
Wiele osób bywa zagubionych.Ja taka byłam.Chciałam jechać nad morze,
nie wiedziałam tylko gdzie byłoby najlepiej .To był mój najwarzniejszy wyjazd tego roku
i chciałam wybrać dobrze.
 W wyborze miedzy innymi pomogły mi osoby
z portalu ipon .I tu im za to dziękuję,za rzetelną
i szczera pomoc.
 Promenada jest dostępna dla wózków ,też elektrycznych. Bez problemu 
można po niej kursować.
 Ta chatka ,,czarownicy ''; w każdym razie wyjęta jakby z bajki
wyglada niesamowicie,cała z drewna .Niestety te zdjęcie jest bardzo 
ciemne i niewiele widać.Nie macie wyjścia ,musicie tam pojechać ;)
i zobaczyć na własne oczy,póki jeszcze stoi .Niestety jest zaniedbana
i spróchniała.A szkoda,bo mogłaby być niezłą atrakcją.
 Kiedy zejdzie się trochę z głównych ulic ,niektóre chodniki nadal są dobre 
[przynajmniej na tej ulicy]
i jest bardzo zielono.Bardzo mi się podobało.

 Z tych wszystkich wrażeń zapomiałyśmy przyjść tu gdy było ciemno.
Wszystko się mieni tysiącami lampek i efekt jest na pewno super.
 Dużo zwracam uwagi na architekturę,ona też cieszy moje oczy.
 Ten wiszący taras po prostu jest cudny!
Bałtyk....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz