środa, 13 czerwca 2012

Euro2012

Nie  będę  pisać o chorobie,o tym ,że na cieple dni ugrzęznę w domu ,może Pan Bóg ma w tym jakiś cel,może chce mnie sprawdzić... nie wiem.Będę  starała się być pokorna w chorobie . Na ile mi to wyjdzie ,nie wiem.
*****************************
Chcialam napisac troche na temat ,który obecny jest na topie ,czyli o Euro 2012 i o ostatnich wydarzeniach. 
O przejściu kibiców Rosyjskich na stadion. I o zaatakowaniu ich przez skinów i pseudo kibiców .Wiele osób obawiało się,że to Rosjanie będą powodem kłopotów a  media jak najbardziej rozdmuchiwały ten pogląd.Ja się obawiałam niestety tego co się wydarzyło,czyli że to nasi kibole zaatakują Rosjan i niewiele się niestety pomyliłam.Szkoda ,że są takie osoby dla których  najważniejsza jest przemoc,że nie ważna jest dla nich opinia reszty świata o ich kraju,o Polakach.To smutne. Zdziwiły mnie i zasmuciły gwizdy podczas grania hymnu rosyjskiego.Myślałam,że na meczu będą ludzie na poziomie,dla których będzie najważniejszy sport.Dla których jest ważne dziś i tu teraz , a nie przeszłość historyczna . To od nas zależy,od nas zwykłych ludzi jakie relacje zbudujemy z narodem z którymi łączy nasz trudna przeszłość.Jednak to PRZESZŁOŚĆ i musimy budować nową przyszłość . A buduje się dobry kraj poprzez wpajanie  dzieciom szacunku dla innej narodowości i kultury.O historii trzeba pamiętać ,jednak nie należny rozpamiętywać tego co było i pielęgnować.

2 komentarze:

  1. No, naprawdę przykre jest to, że teraz przez paru idiotów, którzy musieli pokazać, że są ważniejsi od meczu i zdrowej sportowej rywalizacji niszczy się reputacja Polaków na arenie międzynarodowej. Przecież skąd mamy wiedzieć, że przy następnym meczu Rosji w Polsce ich kibice nie będą bali się przyjechać po tak "miłym" potraktowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że takiej obawy nie trzeba mieć.To nie taki strachliwy naród i nieźle się bronili. Było tez tam kilku podobno krewkich Rosjan. Mimo wszystko Polska się spisała i możemy być dumni z organizacji.

      Usuń