piątek, 16 grudnia 2011

Upominki

Trafiłam dziś na fantastyczną stronę z pięknie wyglądającymi,pięknie pakowanymi i oryginalnymi czekoladkami oraz pralinkami.Jestem zachwycona ,że znalazłam tą stronę,ale i smutno mi ,że dopiero teraz. Kupiłabym coś dla moich na gwiazdkę.Chociaż coś drobnego,ale i eleganckiego.Sama bym chciała coś takiego dostać, słodki wyraz sympatii.Ja chyba w ogóle lubię inne upominki od wszystkich.Cieszyłabym się jak dziecko z oryginalnej kształtnej bombeczki., bo lubię ozdoby choinkowe.To chyba typowa cecha dla mojego zodiaku,że lubię ładne wysmakowane rzeczy.Potrafię się jednak cieszyć z rożnych upominków,byle ktoś wybrał je z sercem .Ja zawsze tak robię,słucham uważnie,co kto lubi i staram się go/ja uszczęśliwić...Pragnęłabym by i moi bliscy tak do tego podchodzili.

A tu adres pralinowo ciasteczkowo czekoladowego świata .Mniam
http://czekoladowytelegram.pl/do/chocotelegram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz