sobota, 20 sierpnia 2011

Uczucie

Zauroczenie to piękne uczucie.Jeszcze niby  nie zakochanie a jednak jakby tak.Te motylki w brzuchu,ciągła ekscytacja i radość.Świat wydaje się bardziej  kolorowy. Człowiek  po prostu świergocze,odżywa.
Cudnie jest kiedy ta druga strona jest i nami trochę zachwycona. Gdy można się poprzytulać,potrzymać za rękę ,podarować pocałunek.
Gdy ktoś bliski się ze mną dzieli swoimi radościami w uczuciu , cieszy mnie to zaufanie jakim mnie obdarza.Chęć dzielenia się ze mną swoimi radościami . I naprawdę choć mnie to cieszy ,to moja głowa ; nie moje serce reaguje.I nic na to nie poradzę,szklą mi się o czy.Bo tęskno mi za tym uczuciem.Świadomość tej pustki ,że nigdy ... nie da się z niczym porównać...
Zapewne idealizuje miłość.Jestem romantyczką i ta piosenka mówi pięknie o miłości miedzy dwojgiem ludzi.Bez wulgaryzmów ,które w tych czasach tak obdzierają miłość z godności .

Tomasz Żółtko
Kochaj mnie i dotykaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz