piątek, 18 grudnia 2015

Boże czemu wyrywasz mi serce.

Ciągle czekam na ciebie,myślę sobie czy ten nieznajomy ,to może w końcu  ty.Ten wyczytany z ręki i z kart pasjansa... tak ,chciałabym byś był prawdziwy a nie iluzją i pragnieniem,tylko moim pragnieniem.
Chcę czuć to co czułam kiedyś,chcę motylki w brzuchu,chcę czuć się piękna i kochana. I akceptowana, taka jaka jestem... Chcę by ktoś trzymał mnie za ręke ,sprzeczał się,dyskutował i ocierał łzy gdy trzeba...przytulał,chronił .  Chcę czuć,że mogę przenosić góry,że moje życie ma sens.
Teraz czuję tylko szarą prozę życia,bolesną jak papier ścierny.Trze i trze mnie nie ustanie i powoduje nieustanny nieznośny ból...nie cieszą mnie rzeczy,choć ludzie i ja sama chcę sobie sprawić nimi radość.
Już nic nie kupuję i już nic nie chcę. Patrzę na różne rzeczy i nic nie czuję.
Idą święta i pierwszy raz nie obchodzi mnie jak jest. .Tak bardzo jak  co roku chciałam iść na święta do kościoła,ale co planowałam,co znalazł się ktoś co by chciał pomóc wyjść,to ja byłam chora. Teraz niby mogę,ale nie mam z kim i jak i nawet moje serce już nie pragnie i już nie proszę nie planuję...  I Sylwester podobny do świąt ;sama przed tv lub kompem.Póżniej patrzenie w niebo  i o 2 spać.Nawet juz nie kupuje od kilku lat szampana,bo co tu świętować.To,że człowiek starszy o rok i że ma coraz mniej sił i nadziei , że bliscy chorują i że można zostać samemu ,bo rodzic ma poważne problemy ze zdrowiem...
Nie mam  z kim cieszyć się ,z końca starego roku ,nie mam z kim się bawić;pośmiać  i mieć nadzieje na nowe lepsze jutro...



4 komentarze:

  1. Chciałabym do Ciebie napisać, ale nie mogę nigdzie znaleźć adresu... moje komentarze się nie ukazują-nie wiem dlaczego. Przytulam i ściskam. Czytam zawsze i myślę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po świętach znów zamieszczę meila.I jeśli nadal zechcesz napisać będzie mi miło.

      Usuń
  2. Heecha może spróbuj wchodzić częściej na czaty internetowe-moze tam poznasz kogoś fajnego,jakiegoś faceta... wiem,ze łątwo mówić,ale a nuz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerabiałam już czaty...jesi nie bedzie mi dane spotkac nikogo w normalny sposob ,to trudno.Moje zycie jest tak skomplikowane ,ze ktos tam z kads tam nie wchodzi w rachube... Choc wiem,ze zaraz posypia sie komentarze...Jest tak ,ze o pewnych rzeczach tez tu nie pisze... bo sa zbyt bolesne zbyt skomplikowane... ECH...

      Usuń