piątek, 10 stycznia 2014

Urodziny

Jest kilka minut po ups 1.00 więc już po moich urodzinach... Z jednej strony lubię urodziny,bo to okazja na spotkanie się z przyjaciółmi,jednak z drugiej strony to przerażające,że tyle czasu już upłyneło.Czas tak szybko gna... Co osiągnełam? Jakie sukcesy ?...Hmm ,niewiele. Bardzo niewiele...Największy mój sukces to zilustrowanie książki.Jak ja zniknę, moje ilustracje w książce zostaną dlugo po mnie. Kilka wystaw w moim miescie i tyle ....A tak niedawno miałam 27 lat.Teraz mam... kobiety nie pyta sie o wiek,wiec przemilczę.
Dostałam dziś zaskakujący prezent.Bukiet 5ciu czrwonych róż od mojego przemiłego pielęgniarza Sz.,totalnie mnie tym zaskoczył .Zdębiałam. To było niezmiernie miłe. Miło jest dostać kwiaty od mężczyzny.
I jeszcze dostałam na wypróbowanie ruter z wi-fi do poniedziałku,co też było miłym gestem. Dzięki temu mogę pobawić się i zaznajomić  z moim tabletem.






3 komentarze:

  1. Nie bez routera - którego zresztą dostałam - bym nie funkcjonowała :-)
    Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Asik nie bądż taka drobiazgowa;router czy ruter ki diabeł.Spolszczyłam,ojej ;-] Ion nie jest z wi-fi.Kazdy i tak wie o co kaman hi.

      Usuń
  2. Spóźnione, ale ... życzę spokoju ducha, siły i wiary oraz chęci do dalszej walki :)B.

    OdpowiedzUsuń