niedziela, 3 listopada 2013

O uczuciach

Co to jest miłość?
Zawsze miałam swoje wyobrażenie o miłości,
jak ono powinno wyglądać między dwojgiem ludzi. 
Nigdy nie było mi dane być w związku ,jednak wiem 
co jest ważne by związek mogł się utrzymać 
i by bycie razem miało sens.
Gdy mój brat się zakochał,patrzyłam jak jego uczucie
rozkwita,co łączyło go z jego dziewczyną.
Te ich drobne gesty okazywania sobie uczuć
były piękne.Teraz są małżeństwem od kilku lat
i nadal obserwuję jak ich bycie razem się rozwija.
Bywają trudne dni ,ale jest tam główna podstawa
ktora powinna być w każdym związku 
by ono mogło przetrwać.
Oprócz miłości ,Szacunek i oddanie.
Co mam na myśli pisząc oddanie?
Aby być za sobą  a jesli coś
nam sie nie podoba w partnerze powinno się z szacunkiem
do ukochanej osoby zwracać ,umieć polemizować,
bronić swojej racji lecz z poszanowaniem drugiej osoby.
W cztery oczy mowić co nas boli czy kłucić się
 lecz nie przy świadkach.
Nie atakowaniem ,poniżaniem czy mieszaniem z błotem
partnerki czy partnera.
Takiego traktowania nie rozumiem i nigdy nie zaakceptuję!
Takie zachowanie prowadzi do oddalenia 
i zamknięcia się na drugiego człowieka
nie prowadzi to do jedności a do rozpadu 
uczucia narastają negatywnych emocje ,niechęć
a i czasem nienawiści ...
a najdziwniejsze jest to,że niektórzy są w tak toksycznych
związkach i nie potrafią czy nie chcą dostrzec ,
że między nimi nic nie ma,że nie pasują do siebie 
i powinni się rozstać ,by nie zniszczyć się na wzajem. 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz