środa, 19 stycznia 2022

Święta 2021

 Zawsze odzywa się mój  protekcjonizm i pragne mieć ,, perfekcyjne " święta, co oczywiście  nie jest możliwe w sytuacji w której  egzystuje. Ubiegłoroczne mogłabym za takie uznać  gdyby nie  obawa o zdrowie i strach przed kovid... 

Myślę, że i tak z wieloma przeciwnościami losu się pogodziłam .

Chandra na  szczęście dopadła mnie po świętach i na Sylwestra. 

Tylko zasmuca mnie,że co rok musze się wykłucać o postawienie choinki i ozdób. 

O to kiedy jest najlepszy na to czas,a mam małą choinkę  i małe bombki ,więc kłopot nie jest wielki.. Lubię tradycję  i lubię wyrażać święta również  poprzez wystrój.  Bo moj nastrój  się poprawia.

W te święta jak i ubiegłoroczne nie wyjezdzalysmy do mojego  brata . Zostaliśmy w domu we dwie.

Jeśli kupicie kiedyś lampki z bateriami odrazu je wyżucajcie  znaczy się   baterię  ,bo to badziew  ,nie dość  że światełko kiepsko pali to się jeszcze wylewają w krótkim czasie. 


Mój krecik (ktory przyjechał z Jarmarku Dominikanskiego i którego dostałam od przyjaciółki ) dostał zawrot głowy od tych kolorów. Od dwóch lat ubieram choinkę  w pastelowych kolorach,choć trochę  łamię tą  regułę i dokupuje coś, by nie co ożywić  drzewko.

Od kilku już lat marzył  mi się figurka  Dzieciątka  Jezus. I wreszcie sobie taką zakupiłam.

Nie mam  jedynie żłobka,ale  dla kreatywnej osoby to nie duży problem. Zrobiłam żłóbek z pudełeczka  ,które  rok wcześniej dostałam od koleżanki. 

Oto takie pudełeczko.  Niestety lepsze zdjęcie które zrobiłam jako tak zwany chwalipost ,wrzuciłam myśląc, że  już gdzieś to zamiesciłam.  Smutno mi ,bo ów prosiaczkowe pudełko  było bardzo ładnie zapakowane. I chciałam to pokazać.



Sylwester był nieziemsko rozrywkowy. Włączyłam tv na Polsat ,ale nie sluchałam co śpiewają , bo gawedziłam z koleżanką D która tak jak ja miała  towarzystwo w postacì siebie samej,no i gadaliśmy   aż  do północy.  Jest samotna,więc dotrzymywałysmy sobie towarzystwa. Po północy  się  rołączyłyśmy  . Koleżanka i mama moja poszła spać a ja obejrzałam dwa filmy. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz