sobota, 30 kwietnia 2016

Czas na zmiany

Czasem widzę w necie te memy typu : ,,tęsknię za tobą '' lub,  ,,jeśli za kimś tęsknisz udostępnij'' i tym podobne bzdury  .I choć często mam ochotę udostępnić ważnym dla mnie ludziom taki bzdurkowy obrazek  ,że za nią ,nim tęsknie,że jest ten ktoś dla mnie waży,to mówię sobie NIE,NIE, już nie ,bo nikt nie tęskni za mną. Może to i głupie ,takie gesty ,ale czasem niby takie nic, a wiele mówi.Dla mnie nikt nigdy nie  udostępnia  takich obrazków,nie robi takich gestów. Być może jestem przewrażliwiona na tym punkcie ,ale nagromadziło mi się przez lata,miesiące...Dla nikogo nie jestem dość ważna, by dac taki glupi gest... Bo czasu nie ma...
To ja pierwsza mam pisać,to ja mam dzwonić,to ja mam ustawiać spotkania,ja ja ja...wszystko ja! Mam już dość!
Teraz niech ktoś postara się o mnie. Bo zasługuję na to by docenić mnie jako przyjaciółkę,koleżankę...i jako człowieka.

1 komentarz:

  1. Nawet nie wiesz, jak bardzo to rozumiem. masz rację-niech sie starają,jeśli sie cos ma bez starań,to sie nie docenia.Przynajmniej dowiesz sie,jak cie traktują.Jesli wyjdzie, ze traktuja cie jakby cie nie było-trudno, trzeba przełknąć .Ja tak miałam, teraz tylko znajomosci internetowe...przynjamniej nie żal,ze sie komus cos poświęcalo...

    OdpowiedzUsuń