piątek, 18 maja 2012

Prezenty

Rozmyślam nad upominkami .To w prawdzie ,nie Boże Narodzenie,ale sezon urodzinowo imieninowy uważam za otwarty ! Jestem w swoim żywiole -rozmyślaniem nad prezentami. Dla G . już mam,oświeciło mnie wczoraj, co mi mówiła pod koniec ubiegłego roku.Co jej się podobało i co by chciała dostać.O mało  bym o tym zapomniała.Teraz myślę co kupić naszej małej czupurce ,mam kilka pomysłów.Może uda mi się kupić jej wymarzoną Monster High ,tyle że w tańszej wersji. Myślę  też nad zestawem Lego-Friends.Ona nadal lubi zabaweczki takie do raczki .Ja zresztą sama bym się tym lego pobawiła,bo jest śliczne.
Brat dostanie kaske i to będzie dla niego najlepszy prezent.Dostanie go w ładnym opakowaniu ,niebanalnym.
A mamusia dostanie chyba ksiazke .
A ciekawe co dostane ja... pożyjemy  zobaczymy.

1 komentarz: