poniedziałek, 17 stycznia 2022

Netflix

 Dawno mnie tu nie było.  

Postanowiłam  znowu zaglądająć na mój blog ,który  zarósł  trochę pajeczyną.  

Od półtora  roku jestem szczęśliwą posiadaczką  Netflixa  i postanowiłam zarekomendować wam moje ulubione ,dotychczas obejrzane  filmy,seriale i programy. 


The Kominsky Method

Wspanialą rola Michael-a Douglas-a 

oraz Alan Arkin. Czarny humor  pierwsza klasa.

Bridgertonowie

Serial kostiumowy osadzony w mojej ukochanej epoce.

Atypowy

Serial opowiada o chłopaku  ze  spektrum autyzmu.

Oczywiście życie  osób  ze  spektrum nie jest tak łatwe,

ale jeśli  ktoś nie ma pojęcia o pewnych trudnościach 

życiowych  osób ze  spektrum ,to tu troszkę się dowie.

Choć tyci,  tyci. 


Grace &Frankie

Długo omijałam ten  serial, aż  w końcu stwierdziłam, a zobaczę co to.

No i "wpadłam" , humor i fabuła przednia.

Połknęłam  6 sezonów w niecałe 3 tyg.😜

Irytująca  do granic możliwości Frankie  i ujmująco naiwny Sól.

Coyote przystojniak o złotym sercu .

Własnymi Rękoma:Historia Madame C. J. Walker

Mini 5 odcinkowy serial kostiumowy biograficzny

O koń

Kobiecie która w epoce w której przyszło jej żyć 

dorobiła się   fortuny, a nie było jej łatwo ze  względu 

na płeć i  kolor skóry. 

***

Teraz czas na programy

Wojna Kwiatów

Rywalizacja florystów  w najróżniejszych   konkurecjach

☘☘☘

Pięć Pierwszych Randek

o randkowaniu

***

Dmuchacze Szkła

-myślałam, że  mnie ten program nie zaciekawi,

oj jak bardzo  się  myliłam 

***

Filmy Naszej Młodość 

Niesamowity ciekawy program jak powstają filmy

Dirty Dancing, Pretty Women itp

***

The Toy a That Made Us

Tu znów jest program o powstawaniu

 popularnych  zabawek i marek zabawek jak

Barbie -Mattel ,Lego ,Hello Kitty itp

***

Świąteczne Filmy

-również o powstawaniu trzech świątecznych  filmów 

jak chociażby  Kevin Sam w Domu

***

Nailed  It

Program o tym jak nie piec.

O robieniu słodkości przez fatalnych amatorów.

Zabawa po pachy.

***

Wygrać Dzicz

Sześć par walczy o wygranie domu który znajduje się 

w puszczy daleko od cywilizacji.

***

Jak Przeżyć  W Najcięższych Więzieniach  Świata

***

Miłość w Spektrum

o randkowaniu

***

Kamienna Twarz

Rywalizacja w przezabawnych konkurencjach

Śmiech po pachy.

-szkoda,że  jest tylko jeden sezon

***

Zumbo's just Desserts

Kulinarna deserowa rywalizacja 

***

Obłędne Pyszności 

oraz

Słodkie Szaleństwo 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz